Blog
    Komentarze: 0

    Kil przechodzi pośrodku pontonu od przodu do tyłu pontonu. Wtedy podłoga pontonu od spodu robi się w formie litery „V”. Wszystkie duże statki mają formę podłogi jak litera „V”. Taka właśnie forma podłogi daje pontonowi dużą zaletę. Ponton, który ma kil jest stabilny, ma lepszą sterowność.

    Kil w pontonie wykonuje funkcję tą samą co płetwy u ryb


    Można też powiedzieć że kil jest narzędziem które utrzymuję równowagę pontonu oraz reguluje kierunek poruszania się nad wodą.

    Kil się montuje tylko pod drewnianą podłogą pontonu. W momencie pompowania kila, od spodu w pontonie “wyrasta” właśnie kil. Nie ma możliwości zamontować kil od zewnątrz.

    Kiedy decydujemy się na ponton kilowy to uważamy że będziemy wykorzystywać silnik spalinowy albo potężny silnik elektryczny.

    W testach które przeprowadzaliśmy z pontonami Kolibri, ponton wchodzi w ślizg z silnikiem który co najmniej ma 3.5 KM.

    To oznacza,  jeśli mamy słabszy silnik niż 3.5 KM albo silnik elektryczny - kil dla nas nie jest potrzebny.

    Oczywiście górny przedział silników dla pontonów kilowych Kolibri to są silniki o mocy 35 KM dla pontonu „Kolibri KM 450 DSL.

    Do jakiego ciśnienia pompować kil?

    Kil pompujemy do ciśnienia 0.3 bar ( Wszystkie Pontony Kolibri mają ciśnienie w zaworach 0.15 bar). Łatwo zauważyć że kil pompujemy więcej.

    Gdzie kupić kil do pontonu?

    Kil do pontonu znajdziesz u nas w ofercie pod linkiem poniżej

    https://bcpoland.com.pl/produkt/kil-do-pontonu/

    Wszystkie pozostałe drobne akcesoria pontonowe znajdziesz pod tym linkiem

    Co sądzisz na ten temat?

    Napisz komentarz. Twój e-mail nie będzie pokazany

    *

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatnośći. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. x