Reklamacje
Pakujemy przesyłki bardzo dobrze i w odpowiedni sposób zabezpieczamy przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
Jeśli dostaliście Państwo towar uszkodzony w transporcie, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem przy odebraniu towaru. Po tym bardzo prosimy o kontakt z nami przez formularz.. Poprosimy u Państwa zdjęcie protokołu szkody, i wyślemy nowy towar pod wskazany adres.
Jeśli opakowanie towaru będzie nieuszkodzone, a towar w środku uszkodzony, prosimy o kontakt z nami. Bardzo szybko rozwiążemy problem.
Zwroty
W naszym sklepie mamy towary, które są na stanie, oraz towary, które się produkują na zamówienie.
Wszystkie towary marki Yamaha magazynowane w Polsce .
Po zakupie tych produktów masz aż 14 dni, aby samodzielnie obejrzeć produkty w domu. Jeśli jednak mimo to nie jesteś zadowolony ze swoich zakupów, możesz w łatwy sposób je zwrócić.
Z reguły wszystkie towary, które sprowadzamy z fabryki na Ukrainie ( sprzęt Kolibri o Borika Fasten ) są produkowana na zamówienie, i zlecane do produkcji na fabryce. Na przykład: Kolorowe pontony, podłogi do pontonów w jasnym kolorze, namioty do pontonów pokrowce do pontonów, siedziska obrotowe.
Zgodnie z Art. 38. Ustawy o prawach konsumenta "Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość":
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;